Balkongfix!

Det har varit en relativt lugn dag för min del idag. Sov i kapp efter de förlorade timmarna från i helgen imorse och vaknade först 11.30, sedan så la jag mig i soffan och läste och såg lite film. Kring 16.30 tiden for jag in till Mariatorget där jag hade ett möte som varade i en timma och sedan for jag och handlade tillbehör till dagens- och morgondagens middag.

När jag kom hem var Adrian och Roland i full gång med att borra i trallgolvet på balkongen där vi nu har satt spotlights. Det blev riktigt bra och snyggt faktiskt och båda två var så duktiga. Medan dom höll på med det så började jag med maten som bestod av piteortens palt. Roland fick också smaka lite och han tyckte faktiskt att det var gott.

Imorgonbitti har jag ett möte klockan 12.00, sedan ska jag hem och eventuellt laga matlådor till mina 13 timmars pass de senaste dagarna. Kanske hinner med en runda på stan också om jag har ork till det, annars blir det väl ännu en lugn dag här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback