Usch och fy och blä!

Idag har inte varit någon bra dag. Vaknade på helt fel sida imorse och fick verkligen tvinga mig ner till tvätten. Sen gick det inte så bra på gymet då jag blev så fruktansvärt arg och irriterad på mig själv eftersom att jag aldrig får in tekniken i marklyft hur mycket jag än försöker. Dock så gick det bättre för mig tillslut och jag lyckades klara personbästa på 90 kg. Men ändå kände jag mig gode bitter.

När jag kommer hem så glömmer jag bort att Adrian inte ska äta så jag skalar en massa potatisar till honom och när han kommer hem och påminner mig så blir jag så sjukt nere eftersom min dag kändes så fruktansvärt misslyckad och eländig. Men när Adrian har hållit om mig ett tag och uppmuntrat mig så blev jag genast på bättre humör. Nu är han däremot och spelar innebandy och jag ligger i sängen och ska sova. Klockan är ställd på 05.00 imorgon.

Åt förresten världens godaste middag idag. Ugnsstekt lax med mango- och avokadosalsa! Salsan är så fruktansvärt god att jag allvarligt skulle kunna leva på den. Receptet har jag tagit från Therese, men syster Jennie har också ett supergott recept på en liknande salsa, men eftersom att jag åt den senast blev det Thereses recept denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback