Tisdagskaos.

Sov alldeles för länge idag men skönt var det med tanke på alla tidiga mornar som jag haft på senaste! Sitter och tvingar i mig världens äckligaste och världens mest misslyckade omelett nu för tillfället, som nog innehåller mer vatten än någonting annat. Hade bara ett ägg kvar märkte jag imorse så fick improvisera lite och ville ju ändå att det skulle vara en bra och stor portion så hällde i lite för mycket mjölk, lite för mycket keso och lite för mycket tomat, så ser inget vidare ut, blir nog att göra en smoothie senare också som kompensation.

Klockan 13.00 ska jag möta upp Johanna på gymet och därefter ska vi hem till henne och laga mat, och ikväll vankas det även jobb i några timmar. Så jag har en fullspäckad dag framför mig, men samtidigt ser jag fram emot den, och som det ska vi skönt att vara ledig imorgon!

Nu ska jag försöka få i mig lite mer omelett och sedan sätta igång med smoothien. Bjuder på en snygg bild på mig med mina träningskläder och med min underbara morgonfrilla. Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback