Positiv energi!

Måste börja med att säga att jag har haft en superbra dag idag med bara positiva saker.

Träningen gick super. Klarade nytt pb i bänkpress, så nu ligger jag äntligen på 32.5 kg, så det börjar ta sig! Dessutom körde vi dips för första gången på länge, och även fast jag fortfarande drar bort en massa kilon från min vikt så orkar jag så mycket mer nu än vad jag gjorde när jag började. Kul!

Sedan for jag och Johanna hem till henne där hon lagade mat åt mig medan jag gjorde mig klar inför jobbet och mest bara kollade på ;). Potatis- och purjolöksoppa blev det vilket var väldigt smarrigt!

Jobbet gick också bra kändes det som, var ju dock bara där i 3 timmar och 45 minuter men det känns som om det kommer in mer och mer!

Glömde nämna att jag träffade Marika igår, en tjej som jag gick på högstadiet med och som jag inte träffar så ofta. Vi babblade på om vad som hänt sedan sist och hade det riktigt trevligt! Dessutom pratade jag med min fina vän Jenny igår som jag inte har pratat med på väldigt länge och det var också väldigt skönt och trevligt.

Nu ska jag dock hoppa av bussen och på tåget. Skriver inom snar framtid, annars lär väl Johanna tjata ihjäl mig! Hehe.


Kommentarer
Johanna säger:

Vad duktig du är som skriver när man bara tjatat fyra tusen gånger! :D Men varför har du skrivit att vi körde ben? Haha

Svar: Fixat :).
Linda Hurtig

2013-04-09 | 23:29:36
Bloggadress: http://beginnersluck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback