Pics.

Jag har sovit så dåligt inatt! Vaknde någon gång imorse av att jag har sovit på mina armar så att de var helt bortdomnade. Jag var tvungen att vänta ett tag för att ens kunna flytta på dem. Så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det går bra att sova dåligt när jag inte jobbar, men i helgen ska jag ju faktiskt jobba igen och då skulle det inte vara roligt om jag somnade kring 2.00 på natten.
 
Igår var jag iallafall på Gröna Lund med Ellen, Ida och Kajsa. Vi åkte en massa olika attraktioner och hade hur trevligt som helst. På kvällen så städade jag ur mina och Adrians garderober, vilket verkligen behövdes, både i hans och i mitt fall. 
 
I veckan har jag en massa saker inplanerade, därför tänkte jag lägga upp ett litet schema här:
 
  • Idag (29/4) - Stan och träning med Johanna samt bakning ikväll.
  • Imorgon (30/4) - Oskar kommer samt valborgsfirande hos Carro och Rasmus.
  • 1/5 - Jag och A har varit tillsammans i ett år. Detta kommer nog däremot inte firas så där jättemycket, utan vi får pussa på varandra lite extra istället.
  • 2/5 - Ekonomiseminarium med Johanna.
  • 3/5 - Adrian fyller år och dett ska firas mot hans vilja!!!!!!!!
  • 4/5 - Jobb.
  • 5/5 - Jobb.
Tänkte även att jag skulle bjuda på lite bilder från igår då vi var på grönan, så här har ni dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback