Nytt liv, ny design!

Ligger i sängen och kan inte sova så tänkte att jag kunde passa på att snabbskriva ett kort inlägg.

Therese har ju varit wünderbar och fixat min bloggdesign så nu är det lite nytt här på bloggen. Dock så hade hon möjligtvis gärna kunnat undvika att lägga upp bilden på mig nedan, hehe.

Är ju även i Stockholm nu igen och ligger i sängen med A för första gången på 1,5 vecka. Dock har vi inte hunnits träffas så mycket idag då han hade fullt upp med jobb men en liten stund har vi catchat upp iallafall. Och nu ska jag stänga mina blå! Bjuder på en bild på mig och Lurvet från när jag var uppe.


Kommentarer
Therese säger:

Kom ihåg att göra dubbel radbrytning så att inte bilden och texten flyter ihop.. Det är nå mongo med vissa designer som gör så!

2013-04-04 | 09:00:59
Bloggadress: http://livelaughrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback