Mör.

Usch och fy och blä på denna helg. Har varit så virrig, så känslig och så glömsk att jag ibland har glömt bort vart jag är någonstans. Adrian har ju iallafall varit här med mig, men nu har han begett sig tillbaka ner till Stockholm eftersom att han måste jobba imorgon. Jag kommer stanna till på tisdag, och sedan bär det söderut igen även för min del. 
 
Vet redan nu hur vemodigt det kommer kännas att fara hem. Jag saknar Stockholm som en tok, och jag saknar min fina vän Johanna (tryck på länken för att komma till hennes blogg) som jag vanligtvis brukar träffa flera gånger i veckan. Men samtidigt så vet jag hur orolig jag kommer gå omkring och vara hela tiden, och att inte bara få vara här nu kommer att få mig att främst känna mig fruktansvärt skuldmedveten, men även ledsen över att jag inte kan vara här under den här perioden.
 
Nu ska jag fortsätta slöa i sängen, se min serie, äta mina popcorn och sedan kanske pyssla lite med något.. Har redan hunnit med att klippa sönder ett par chinos och gjort om dem till shorts. Kanske bjuder på en bild senare. Älskar när pysslingssuget kommer tillbaka!
 

Så här känner jag mig just nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback