Livet är skört, så ta vara på det medan ni kan.

Idag har jag upplevt en av de värsta dagarna i mitt liv, och jag har haft många jobbiga dagar. Nu ligger jag i sängen i Piteå, nerbäddad i varma kläder och dubbla täcken. Mina ögon svider av alla tårar och mitt huvud värker av utmattning. 
 
Det är märkligt hur vi människor inte alltid inser saker förrän vi ser det med egna ögon. Jag är glad att jag kom upp och nu gäller det bara att hålla alla fingrar jag har för att allt ska bli bra. Jag ser styrkan i dina ögon, men samtidigt ser jag svagheten i din kropp, och jag vet att du vill vara här med mig, och med oss. 
 
Adrian ligger på stort plus nu iallafall då han är påväg hit. Aldrig förr har jag varit så tacksam över att jag har honom i mitt liv och att han är här för mig under de svåraste stunderna, så planerar att pussa ihjäl honom senare. 
 
Så kolla er omkring och tänk på någon speciell i ert liv. Imorgon tycker jag att ni bara ska ringa denna, eller åtminstone skriva ett sms och bara säga tack för att du finns i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback