Apr. 02, 2013

Och än en gång var det dags att packa sina väskor och lämna denna stad. Imorgon klockan 06.55 går flyget mot Arlanda. Jag har gjort det bästa av tiden som jag har varit här och träffat stor del av min släkt och av mina vänner, så nu känner jag mig redo att bege mig hemåt till min favoritstad och dessutom till min favoritpojke!

Idag har jag inte hunnit sitta still alls. Dagen började med ett uppvaknande hos Johanna och en god men alldeles för sen frukost. Sedan for jag och knackade på hos farfar som inte var hemma och for vidare till mormor istället. Jag och mormor for en sväng förbi Kupan och kramades därefter hej då. Sedan bar det vidare till Svensbyn där jag tog mig en dusch och gjorde mig fin, och efter det for jag till Therese och Jugge där det bjöds på middag.

Jag hann även med att fara förbi min bror Jesper, hälsa på farfar som var hemma på andra försöket och umgås lite med Sara och Jennifer.

Nu har jag ätit lite och ska packa inför morgondagen, klockan är ställd på 04.30 imorgon.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback