Tyck-synd-om-mig-inlägg!

Alltså, jag har typ haft världens värsta natt någonsin ikväll. Först så vaknade jag okänd tid av att min fot gjorde fruktansvärt ont. Föreställ er att ni har sena-drag i fotsulan som verkligen inte vill gå över, för det var exakt så det kändes. Jag vet inte om det berodde på att jag hade lindat gasbindan för hårt runt foten eller vad det var, dock så tog jag bort gasbindan lite senare och då blev det bättre, däremot gör det fortfarande lite ont att stå på foten.

Hur som helst så lyckades jag till slut somna om och sov i några timmar tills jag vaknade igen på grund av att det kändes som om någonting hade gått sönder i min mage. Jag hade kramper som aldrig förr i den och först var jag rädd att det var blindtarmen, men eftersom att det krampade i hela magen så kändes inte det så troligt. Till slut lyckades jag hitta en ställning som jag kunde ligga i som dämpade smärtorna och lyckades somna om någon timme till tills det var dags för Adrian att fara på jobbet (han börjar lite tidigare än vad jag gör). Jag kände fortfarande av kramperna i magen och i foten och eftersom det inte hade blivit bättre så insåg jag till slut att jag var tvungen att sjukskriva mig vilket verkligen inte kändes bra med tanke på att jag blev anställd i måndags, men jag hade ju tyvärr inte så mycket till val eftersom jag förstod att jag verkligen inte skulle klara av att jobba.

Nu har kramperna dock slutat i magen i alla fall, och det enda som jag känner av nu är foten och lite illamående, så imorgon har jag faktiskt tänkt att jobba igen, så håll tummarna på att det inte kommer tillbaka! Nu ska jag fortsätta att bara ligga i sängen, lata mig och hålla illamåendet i schack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback