Hektisk morgon!

Oj vad jag har hunnit med mycket idag! Steg upp 9.10 och åt en snabb frukost. Sprang sedan ner till tvättstugan och startade två maskiner. Medan maskinerna var igång sprang jag ner till Rågsved centrum där jag hade en tid hos vårdcentralen eftersom mitt nageltrång inte har blivit bättre. Där fick doktorn plåstra om min tå och gav mig instruktioner om hur jag skulle behandla den. När jag var klar så sprang jag tillbaka ner till tvättstugan, hängde tvätten och startade en ny maskin. Därefter gjorde jag lite lunch, såg ett avsnitt Dexter, sprang ner till tvättstugan igen och märkte att jag råkat ta någon annans tvättid. Jag tog upp all tvätt, bad om ursäkt till den drabbade och böt sängkläder. Och nu sitter jag på bussen på väg till Ikea där det ska shoppas för fulla muggar.

Så det har varit en ganska hektisk morgon för min del, men det är skönt!


Kommentarer
Therese säger:

Skriv meeer i bloggen! Det är din plikt nu när du inte bor här längre!!!

2012-11-01 | 13:48:24
Bloggadress: http://livelaughrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback