Fredag

Vaknade för ett tag sedan, nu sitter jag i morgonrock och ser Dexter och äter lite frukost samtidigt som jag har extremt ont i magen. Idag ska jag försöka hinna med en massa saker när jag väl bestämmer mig för att slita mig upp från soffan. Jag ska gå på stan och göra bort några ärenden, kanske klippa mig och kanske köpa ett träningskort. Jag ska även försöka städa upp lite här i lägenheten under dagen.
 
Jag hade även tänkt att lägga upp lite bilder från sovrummet, dock så märkte jag när jag såg dom på datorn och bilderna blev lite suddiga och lite kassa. Så jag hoppas att det är smuts på kameran, och inte att det är objektivet som det är fel på. Här har ni bilderna:
 

Kommentarer
Therese säger:

Yeey för träningskort!

2012-11-02 | 15:09:10
Bloggadress: http://livelaughrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback