Vilken dag!

Som jag är otaggad på att vara här i Piteå just nu, allting känns så oerhört grått och trist jämfört med vad Stockholm gjorde. Däremot så är det ju självklart roligt att få träffa alla igen. Igår så for jag bland annat och tränade med Marina, sedan for jag och hälsade på Sandra och grattade henne lite i efterskott. Dock så låg hon mest i sängen och var bakis, hehe. Sedan idag så var jag då på "arbetsintervju", dock så verkade det redan som om dom hade bestämt sig för att ge mig jobbet eftersom jag mest blev introducerad. Så nu har jag sommarjobb inom hemtjänsten alltså, så det har varit en bra dag idag!

Jag har även hunnit med att träffa Sandra, Jesper, Lovis och Melker idag och druckit lite te och ätit lite mat på Subland med dom. Sedan kom Sara förbi en sväng och vi skvallrade lite och såg serier och bara myste på.

Imorgon ska jag på möte på arbetsförmedlingen, sedan blev jag utringd på jobb i Skellefteå av alla ställen. Jag ska stå och dema på Ica Kvantum där, så det är bara för er att komma och besöka mig. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback