Vi hittade råttorna!

Idag har det varit en bra dag. Det började med att jag väcktes av ett väldigt bra telefonsamtal (gillar inte att dela med om sådana saker som detta gäller innan det är gjort här på bloggen, så vad får ni veta senare), sen steg jag upp, duschade och såg två avsnitt av "once upon a time", sedan gjorde jag mig klar och for in mot stan där jag mötte upp Adrian. Eftersom att jag har tjatat om ett par godisråttor i någon vecka nu och eftersom vi har varit på samtliga godisaffärer utan att hitta dom så överraskade han mig genom att ta mig till ett gigantiskt lager fullt av godis. Vi fick fara ända ut till Bromma men vi hittade godisråttorna iallafall och som jag blev lycklig. Mest eftersom en person kan vara så engagerad i mitt godisletande faktiskt, oerhört fint gjort, så tack än en gång!

Under kvällen kom det hit lite folk och så blev det lite pizzabak och lite surrande vilket var riktigt trevligt faktiskt. Skönt att få göra något under dagarna iallafall!

Imorgon kommer det lite kompisar hit som jag ska möta upp på stan innan dom beger sig vidare mot Tallinn. Blir härligt att se lite bekanta ansikten också faktiskt, även fast alla här är jättehärliga. Nu ska jag läsa en stund, sedan sova. Här har ni min feta påse med godisråttor! Och en bild på mig själv också såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback