Så här klockan kvart i ett..

Oj, vad jag har känt mig emotionell på sista tiden. Får lite ont i hjärtat vad jag än kollar på, och jag som brukar vara så hård! Kollade på lite bilder på mina brorsbarn nyss och blev lite tårögd bara av att se på dom bilderna. Om jag skulle flytta hit skulle det definitivt vara dom som jag skulle ha svårast att klara mig utan, dom har liksom alltid varit det som har fått mig att hålla skenet uppe, dessa underbara små varelser.

Annars så längtar jag inte hem nästan någonting. Det är skönt att slippa Piteå eftersom Piteå verkligen inte är min stad, vi hör inte ihop. Så jag blir kvar här ett tag till, men när jag kommer hem kommer det första jag gör vara att besöka mina brorsbarn.

Vad händer annars här då? Fortfarande inte så mycket. Vi har lite sovsällskap här inatt så nu är vi tre stycken som sover här i lägenheten, mysigt värre! Imorgon ska jag fylla på mitt tunnelbanekort, sedan ska jag nog ut och göra stockholmcity osäkert, sedan har jag ingen aning om vad som händer på kvällen. Har säkert frågat tusen gånger "vad ska vi göra imorgon?" men har tyvärr inte fått något svar ännu så min rastlösa hjärna går på högvarv. Nu ska jag dock sova innan jag blir ännu känsligare, hehe. Bjuder på en gammal bild på mig och underbaraste Lurvet! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback