Pizzabak!

Idag har det inte hänt så mycket i vår lilla bubbla! Det enda som har hänt för min del idag är att jag har nött serien "once upon a time", som är en ny favorit bland alla de hundra serier som jag följer för tillfället, annars har det varit lite pizzabak och lite skräckfilm på schemat. Vi såg filmen "The woman in black" som var helt okej, men inte så läskig som jag hade hoppats på.

Annars har det som sagt inte hänt så mycket. Vi gjorde som sagt pizza och som jag hade roligt över att min pizza blev så mycket snyggare. Helst eftersom han var så kaxig och så säker på att min pizza skulle bli lika "orund" som honoms, men som han hade fel. Satt och skrattade åt bilden nedan i över en timme efteråt, men det är ju inte så lätt när man måste kavla ut degen med en Bailey's flaska, hehe. Nu väntar dock sängen för min del. Ska upp tidigare (vågar inte säga tidigt eftersom jag ska upp kring tio) imorgon och öppna för några personer som ska fixa upp några persienner i lägenheten. Så gott natt på er!

 


Kommentarer
A m a n d a säger:

Vilken fin blogg du har! Hoppas allt är bra med dig kram.

2012-05-11 | 01:07:22
Bloggadress: http://amandasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback