Min helg

Oj, sov gode mycket längre än vad det var tänkt idag. Dock har jag inte så mycket planerat, tänkte bara ta mig en sväng till Drottninggatan för skojs skull, så har inte allt för mycket planerat inför dagen.

Med mig är det bra, det enda som är fel med mig är att jag har haft ont i magen i några dagar nu, typ som magknip. Men min plan är att det ska gå över idag, annars får jag gå till Apoteket och köpa några tabletter eller något annat som hjälper.

I lördags så var det grillning och vindrickning som gällde med lite folk här i Stockholm. Det var riktigt trevligt och det var roligt att få träffa lite nya människor. Dock så for vi hem kring tolv då alla skulle ut tråkigt nog.

I söndags så såg vi på bio, det blev hunger games (för andra gången för min del), och den var lika bra den här gången som den var första gången jag såg den.

Nu ska jag dock slita mig upp från den allt för sköna sängen, här kan jag ju inte ligga hela dagen, hur sugen jag än är! Ska även försöka att komma ihåg att lägga upp lite bilder från systemkameran till er senare eftersom jag har rätt så många bilder på den som bara väntar på att få visas för omvärlden, hehe. Tills dess får ni ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback