Lyckad kväll!

Oj vilken fantastiskt rolig kväll jag hade igår! Det började med en god grillmiddag med familjen här hemma hos ma och pa. Klockan 20.00 begav jag mig mot lustgården där Bea hade "kläm och känn" party där de presenterade lite olika "sexhjälpmedel" (hehe, min barnsliga sida log lite när jag skrev det) för oss. Efter partyt for vi hem till Bea och såg det sista av melodifestivalen och drack lite vin. Sedan begav vi oss mot challenge kring 23.00 där vi var till stängning.

Det var verkligen superhärliga människor som vi var med så det kommer nog göras fler gånger! Tack för kvällen alla inblandade!

Just nu avnjuter jag en frukost i gräset bestående av cola zero och melon. Mår gott nu! Bjuder på mobilbilder nu så får ni resten senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback