Lite sushi och lite shopping!

Hellu! Mötet på arbetsförmedlingen gick bra, de tog upp om lite utbildningar m.m. men det var inte så många som intresserade mig tyvärr. Jag har ju funderat lite på det här med utbildning och det som jag funderar mest på att studera nu är faktiskt någon optikerutbildning. Jag har funderat en massa och det är det som har intresserat mig mest hittills.

Hur som helst så for jag ju på lunchdejt med Magnus och Jenny på Sushi och te efter mötet vilket var riktigt mysigt. Lyckades pressa väldigt många sushibitar! Lyckades även shoppa en hel del på stan bland annat två toppar och ett par jeans, så det blev lite dyrare än vad det var tänkt, men det är jag värd va? ;) strax ska jag iväg på afterwork på statt och käka lite, tills dess ska jag försöka att inte somna. Här har ni bilder från "sushi-måltiden".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback