Lång dag idag.

Usch, min dag har sett ut så här: Vakna 7.30, köra till Skellefteå 8.00, anlände till Skellefteå 9.00, jobbade till 18.00, kom hem 19.00, käkade och nu sitter jag här framför datorn. Så idag har jag alltså jobbat ett 9 timmars pass, vilket har lett till att det har varit en väldigt lång dag. Har även hunnit med att bränna sönder fingret på lite kokande fett som var i wookpannan som vi stekte parisare i. Dock så var apotekarna snälla och gav mig ett skavsårsplåster att sätta på vilket gjorde att jag kunde använda mitt finger iallafall. Tur att det finns snälla människor!

Resten av kvällen kommer att spenderas med att se lite serier och sedan ska jag göra en tidig kväll och sova. Jobb väntar nämligen imorgon också, och om jag vill överleva dagen så måste jag sova. Vi hörs när jag börjar bli en hel människa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback