Körsbärsträd!

Hellu! Jag lever ännu och har det otroligt bra. Har inte hunnit med att göra så där jättemycket ännu, men igår hände det däremot lite saker. Bland annat så åkte jag buss och tunnelbana helt själv, som jag var rädd att gå vilse, men det gick bra och med beskrivningen som jag fick var det rätt så svårt att gå vilse, så det gick gode bra. När jag kom fram så for vi och kollade på körsbärsträd som var i blom. Dom blommar bara en gång per år så det var riktigt fint att se. Annars så hände det inte så mycket. Jag har varit här sedan i tisdags och inte hunnit gå på affärer och fönstershoppa någon gång. Därför tror jag att jag ska bege mig ut själv idag också och uppleva shoppinglivet i Stockholm, hehe.

Jag har tagit lite bilder från igår, så tänkte att jag skulle bjuda på dom så att ni som inte är här iallafall skulle få se hur fint det var på bild. Så här har ni:

Självklart så var jag ju tvungen att vara med på bild!

Körsbärsträd!

Otroligt fint var det.


 

Ska även berätta för er att vi fick för oss att ha vattenkrig av någon anledning när vi kom hem på kvällen. Så jag fick byta om två gånger för att jag blev så blöt. Ska komma på något sätt att hämnas snarast möjligt, hehe.

Det där är min arga min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback