I miss you, love.

Jag vet inte vad jag ska eller vad jag vill skriva just nu, eller jag vet vad jag vill skriva men det är för privat för era öron (ögon?) kära läsare. Dock så kan jag berätta att jag har haft en supermysig kväll idag som spenderades först med Sara, sedan kom även Marika förbi som vi inte har umgåtts med på sisådär fyra år så det var otroligt trevligt att träffa henne igen.

Har även hunnit med att städa lite, inte så mycket som jag hoppades att jag skulle hinna men har iallafall plockat ihop och dammsugit, så imorgon får jag göra det som jag inte hann med idag. Sedan ska jag även på stan en sväng och göra lite ärenden, så det kommer nog bli super. På kvällen blir det eventuellt lite vindrickning med fina människor, men bara om jag mår bättre än vad jag gör just nu för vill inte göra min förkylning värre då jag ska dricka på lördag också. Nu ska jag dock läsa lite och sedan ska jag sova, så god natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback