Hemgång.

Sitter på Arlanda och väntar på flyget hem. 19 dagar har jag varit borta från Piteå, jag har aldrig varit borta så länge från Piteå tidigare men ändå känns det som om jag bara har varit borta i några dagar, hade velat stanna lite längre iallafall, men efter att ha använt mina kläder två omgångar och eftersom jag har saker att göra den kommande veckan var inte det en möjlighet. Förhoppningsvis dröjer det väl däremot inte så länge innan jag får komma tillbaka hit igen, så det ska nog ordna sig. Dock så tröstar inte det så mycket nu däremot.

Gårdagen var iallafall mysig. Jag gick ut och gick på en lite längre promenad, och så lagade vi supergod middag och sedan gjorde vi inte så mycket mer, vilket bara var mysigt. Jaja, nu ska jag försöka bränna lite tid medan jag väntar på flyget. Nästa gång vi hörs är jag i Piteå. Bjuder på en bild från gårdagens middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback