Godmorgon!

Idag är en dag full av händelser. Det är Kristi himmelsfärd, det är Norges nationaldag och sist men inte minst så är det även min syster Sandras födelsedag. Dock så kan jag ju inte vara med och fira henne eftersom jag fortfarande är i Stockholm och hon är hemma i Piteå, så fira henne får jag ta och göra när jag kommer hem.

Idag hade vi tänkt att fara till gamla stan en sväng men eftersom min trögtänkta gärna glömde bort att det var röd dag så känns det inte så värt det. Så vi hittar nog på någonting annat istället skulle jag tro.

Det var supertrevligt att träffa lite pitebor igår i Stockholm. Vi gick till en liten mysig uteservering där dom drack öl och jag drack en cider. Senare på kvällen gjorde vi bakad potatis med avokadoröra och glassdrinkar, sedan for vi över till grannarna där det vankades gitarrspel och mys. Lite bilder togs självklart under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback