Gårdagen

Igår var vi på grönan och åkte en massa karuseller. Vågade till och med åka fritt fall, fast det var nog mest för att jag inte ville vara sämre än någon annan, hehe. Efter att vi varit det for vi hem, lagade taco och såg lite film, vilket var otroligt mysigt efter en ansträngande dag på grönan.

Idag har vi gjort american pancakes till "brunch", och resten av dagen är vi fortfarande lite osäkra på vad vi ska göra. Vi funderat på att fara till Ikea en sväng och kolla läget där.

Jag bloggar från mobilen nu eftersom jag ville lägga upp lite bilder och jag orkade inte föra över bilder från systemarn, så dom bilderna får ni sen. Här har ni mobilbilderna tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback