Friday.

Sitter och väntar på att få skjutsa hem mina föräldrar, men det verkar jag aldrig få. Helt otroligt att de orkar hålla på mycket längre än mig, börjar nog bli gammal..

Maten på Statt var hur som helst supergod, tills jag råkade smaka på lite skagenröra vilket ledde till att allt jag åt smakade skagenröra. Efter att vi käkat där så for jag och gick ut och gick med Marina och självklart hann vi även med att fara förbi nodo en sväng, så jag har haft en riktigt mysig fredagskväll. Imorgon står däremot lite party på schemat, så det ser jag fram emot.

Måste även berätta för er att när jag och Marina var på väg hem så såg vi ett par igelkottar som var mitt uppe i parningsriten. Tyckte dock lite synd om honan som inte alls såg sugen ut. Men hur som haver ska jag sluta blogga nu och vara lite social. Här har ni lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback