Förkylning på G?

Idag har jag inte känt mig helt frisk. Trodde först att det berodde på att jag var trött men efter att jag sovit de där två timmarna hos Jenny så var jag fortfarande lika hängig. Dessutom har jag haft ont i huvudet, och frysit hela dagen så jag tror att jag har en liten rejälare förkylning på ingång. Dessutom känner jag mig lite deppig på det. Det jobbiga är att jag inte vet varför jag är lite smådeppig, fast det kanske beror på att min lista på allt som jag behöver göra bara blir längre och längre ju mer jag skjuter upp det. Behöver till exempel storstäda mitt rum, men har inte haft ork till det nu när jag har jobbat och fått sova så mycket mindre än vad jag är van vid. Dessutom är det så många saker och så många personer som jag saknar i mitt liv just nu och det påverkar ju självklart också.

Dock försöker jag göra det bästa av situationen. Idag har jag och papi varit förbi farfar en sväng där vi fikade lite, och sedan for vi faktiskt och kollade på en bil till MIG. Dock så var det ingen som det blev att köpa men det känns bara så stort att det är dags för mig att köpa min första bil nu även fast de flesta jag känner har haft bil i något år nu. Men nu är det alltså dags för mig att köpa bil eftersom jag då har sommarjobb nu och inte har tillgång till att låna någon bil eller till att ta mig på något annat sätt, så det kommer bli superbra tror jag! Skönt att slippa vara så fullt beroende av någon annan som jag är nu.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag sedan sist jag skrev. Jag och Jenny gick ju på stan som jag sa där det blev lite sen lunch för min del medans Jenny-stackaren såg på. Imorgon händer det inte så mycket heller, sova ska jag då bestämt göra iallafall, sedan ska jag storstäda mitt rum, och senare så kanske det blir att börja måla på en tavla. Motivet får ni se då den är klar, blir spännande att se om den blir bra eller om det blir ett enda stort misslyckande, hehe.

Nu ska jag spendera resten av tiden innan jag ska sova med att se lite Glee och bara mysa på och hoppas på att min huvudvärk går över snart, och sen så ska jag då försöka göra en relativt tidig kväll. Så vi kanske hörs imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback