Carry on.

Ligger i sängen och ser lite serier och är extremt trött. Funderar på att försöka somna alldeles strax, eller åtminstone lägga mig och läsa en stund. Som det tar på krafterna att stå upp och jobba en hel dag, helst när man inte är van det, hehe. Dessutom har det gått lite långsammare idag eftersom det inte har varit lika mycket folk. Det enda som jag har fått mer av är brännmärken på mina händer, lyckades nämligen bränna mig två gånger till, inte lika mycket men har två röda, fina "utslag" på handen och då en blåsa på fingret som gör det svårt för mig att skriva.

Nu har jag ju iallafall jobbat klart för denna vecka, det enda som känns lite tungt just nu är att jag ändå måste upp tidigt imorgon och fara på möte på arbetsförmedlingen. Dessutom ska jag rådfråga dom om de ens tycker att det är någon idé att jag fortsätter vara inskriven nu när jag har sommarjobb klart och hela kittet. Känner mig inte taggad. Dock så ska jag luncha med Magnus och Jenny vilket får upp mitt humör lite, och så kommer ju dessutom löningen imorgon vilket betyder att jag kaaaanske (antagligen) kommer hem med något från stan, hehe.

Nej men nu ska jag göra mig klar för sängen, fläta håret och sova. Sov så gott fina ni!


Som jag längtar tillbaka till Stockholm just nu.
Och som jag är snygg i äkta Ray-Bans. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback