Speciell dag idag

Idag är det alltså torsdag. Och det hade varit en väldigt speciell dag för mig idag om det inte hade varit för vissa omständigheter. Men jag tror ändå inte att det drabbar mig så värst mycket längre så det är gode skönt.

Så dagen kommer att spenderas med att se serier, träffa min underbara syster en sväg, möjligtvis dricka några koppar te och städa ihop lite. Alltså kommer det inte att hände så speciellt mycket idag, men det ska nog bara bli skönt, för ibland behöver man faktiskt bara ta det lugnt även fast idag är en sådan dag då jag kanske inte borde göra det. Men nu ska jag i alla fall se lite serier och sedan ska jag klä på mig. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback