Smoothie.

Det känns som om det är en fin dag idag, men jag har inte hunnit vara ut någonting ännu så det är svårt att veta säkert. Började hur som helst dagen med att snöra ihop en übergod smoothie bestående av frysta hallon och jordgubbar, banan, havregryn, mjölk och grekiskt yougurt. Det är svårt att få en bättre start på dagen.

Idag ska jag som sagt till farfar och hälsa på, sedan så ska jag hem till Svensbyn igen för att käka lite mat och sådär, och annars har jag faktiskt ingenting planerat för kvällen. Var tänkt att jag skulle Umgås med underbara Jenny K, men hon var tvungen att rycka in på jobb så nu är jag helt ensam och planlös. Men Jag kommer nog på någonting att göra.

Nu ska jag dock börja göra mig lite färdig inför dagen. Så vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback