Jag var nere men uppe på fem

Ligger i sängen och drar mig och funderar på att somna om, men jag ska försöka att hålla mig borta från den frestelsen. Dock så somnade jag efter 5.00 av någon dum anledning igår vilket var mindre roligt. Helst eftersom jag precis lyckats börja vänja om min kropp att somna tidigare igen. Därför vore det bra om jag inte somnar om nu så att jag inte vänder om dygnet totalt igen. Men det ska nog förhoppningsvis gå bättre att somna ikväll.

Har även hyfsat mycket att göra här hemma ikväll. Jag ska försöka få några småsaker gjort som jag har dragit ut på (och som egentligen tar en minut av min "dyrbara" tid men som bara inte har blivit) och sedan blir det mest troligt Nodo med Marina ikväll. Men nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen, hänga en tvättmaskin och göra en smoothie. Så vi hörs senare mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback