Hungerspelen.

Vill bara säga att jag håller på att läsa tre böcker för tillfället. Som ni säkert vet sedan tidigare så läser jag ju gode mycket men jag brukar inte läsa flera böcker på en gång. Anledningen till varför jag gör det nu är för att jag började läsa en bok, sedan började jag läsa igenom en diktsamling som jag fick i julklapp och sen insåg jag att jag måste börja läsa boken "Hungerspelen" innan jag ser filmen som nu går på bio. Och jag har alltid lite tvångstankar om att jag måste läsa ut boken före jag ser filmen.

Så det är det jag ska göra den här natten. Variera mellan att läsa och att se serier är min favoritsysselsättning. Så det ser jag fram emot. Ska försöka att somna i tid däremot, men känns som om det kommer bli en senare kväll.

Imorgon ska jag till farfar som fyller 81 bast. Jag har lovat att hjälpa dom med disk och sådant så jag ska dit kring 16.00 och hjälpa till lite. Men nu ska jag fortsättta läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback