Härlig fredag!

Dagen blev över förväntan och vi hade det riktigt mysigt hos farfar som då fyllde 81 år gammal idag (eller igår eftersom klockan är över 00.00. Dock så hade jag ju inte så mycket planerat inför kvällen men efter väldigt mycket velande så bestämde jag mig för att fara och hälsa på Jocke och Jennifer i deras nya lägenhet som dom fick igår. Där var det lite party med fina människor men jag bestämde mig då för att vara nykter eftersom jag for dit så sent. Har lite bilder från dagen men lägger bara ut dom från farfars "kalas" eftersom jag blev förbjuden att lägga ut bilderna från kvällen.


Underbart god smörgåstårta!


Sandra och Johannes!


Min fina underbara farfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback