Gör det bästa av situationen!

Idag har jag en till sådan där dag, då jag inte ville kliva upp ur sängen. Dock så bestämde jag mig för att skärpa mig och ändå kliva upp ur sängen vilket ledde till att jag fått endel saker gjort här hemma, så som lite tvätt tvättad, dammsugat, rengjort badrummet och bytt sängkläder. Och vanligtvis när jag har dom här dagarna brukar jag inte göra någonting så jag känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt.

Dock så har jag fått svårt att sova igen. Vet inte om det beror på att det har blåst ute så mycket eller vad det kan vara, ska i alla fall prova att gå ut och gå lite senare så att jag får rensa tankarna. Det brukar tydligen fungera gode bra om man sover dåligt. Dock så tycker jag inte att det har hjälpt mig så mycket på sömnfronten, men jag blir alltid på bättre humör i alla fall vilket är superbra.

Men nu ska jag se ett avsnitt av OTH, sedan tar jag den där promenaden. Ha det bra tlls vidare.

Kommentarer
Therese säger:

Bra! Och du har svårt för att sova för att du förbrukar för lite energi om dagarna och har en kass dygnsrytm. Sedan jag började träna ordentligt är jag mycket mer morgonpigg och har inga problem med att somna på kvällarna.. Bara ett tips ;).

2012-03-14 | 21:13:34
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback