De bästa av de bästa!

Det finns många personer på den här jorden som jag älskar mer än mig själv. Men det finns två personer som jag skulle göra vad som helst i hela världen för. Två personer som jag älskar så oerhört fruktansvärt mycket att det nästan gör ont inom mig. Nämligen mina två brorsbarn Lovis och Melker. Så jag undrar bara hur det kommer bli när jag själv får barn någon dag. Kommer jag bli en sådan där överbeskyddande mamma som inte låter mina barn göra någonting eftersom jag är så rädd för att något ska hända dem? Det hoppas jag inte, men det återstår att se.

Igår kidnappade jag Lovis en sväng och tog henne till Barnens Hus där dom delade ut ballonger, posters och målarböcker. Marina jobbade även igår så det var väldigt trevligt att få träffa henne även fast hon hade fullt upp den största delen av tiden eftersom det var så mycket folk. Jag och Lovis hade i alla fall väldigt fin kvalitétid med varandr under den tiden vi var där även fast Lovis nog helst hade velat ha hela butiken. Om jag bara hade haft mer pengar..

Jag och den underbaraste efter en sväng på Barnens Hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback