Dagen

Jag har haft en riktigt bra dag idag vilket är riktigt skönt. Det började med att jag steg upp innan klockan 10.00 och städade badrummet. Sedan åt jag frukost och begav mig in till staden där jag besökte farfar och Eva en sväng. Efter att jag varit där så mötte jag upp Marina för lite glassätande och annat roligt. Sedan så följde Marina med mig till Svensbyn där vi gjorde underbart goda laxrullar som vi pressade i oss. Även en juiceflaska med brännhults blodapelsinjuice sjönk ner. Här har ni lite bildbevis på allt som har hänt idag:

Jag drog en pose.

Vi åt glass.

Vi båda posade.

Våra underbart goda laxrullar!


Kommentarer
Marina säger:

2012-03-28 | 21:19:12
Marina säger:

Dagen har varit fantastiskt bra! Vi har alltid så roligt ;) Tack för att du är en sån bra vän! :) kram

2012-03-28 | 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback