Dag 9 - What you're reading

Jag har tagit lite paus med bloggandet under helgen, har verkligen inte känt för det och så har jag inte haft så mycket tid över till det faktiskt heller, så jag pausade utmaningen under helgen så fortsätter jag nu istället. Här har ni då vad jag läser för tillfället:

Frost av Maggie Stiefvater är en nästan lite väl fjantig bok för mig. Den är lättläst och kort så om man inte gillar längre, svårare böcker så är det en perfekt bok. Dock så känns det som om jag i alla fall har växt från "tonårsförälskelse i onaturligt väsen" men den är helt klart läsvärd och ett självklart val för alla Twilightälskare.

 

Dock så har det tagit väldigt länge för mig att läsa den eftersom jag är i en liten svacka där också nu, så jag läser inte så mycket. Dock så kommer jag att ge en hel recension när jag har läst ut boken (vilket jag snart har) så då får ni läsa mer om vad den handlar om m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback