Dag 7 - Childhood memory

Okej, jag vet att klockan är efter 00.00 och att jag är sen IGEN, men har inte haft någon tid över till bloggandet idag, har haft fullt upp hela dagen och det är först nu jag är själv och ensam i mitt rum igen.

 

Bilden ovan på kaninen har egentligen inget med min barndom att göra eftersom jag fick den i studentpresent förra året, men den hade självklart ett budskap. Det var nämligen så att jag hade en liknande kanin när jag var liten som följde mig vars jag än gick, bland annat när vi var ute och campade vilket vi gjorde väldigt ofta. Några kompisar till mina föräldrar som heter Börje och Karin följde ofta med på våra campingturer så jag brukade helt enkelt gå över till dom och fråga: - "Får min kanin bo hos er?" Varför jag gjorde detta var främst för att få godis, och då hade jag ju en anledning att komma tillbaka för att kolla till kaninen och då även få en till godis. I och med det här så fick jag då denna underbart fina kanin av Börje och Karin förra året på studenten då, som ett litet internskämt, så det var riktigt roligt och gulligt av dom!

 

Om ni undrar vars "orginal"kaninen är så tror jag att jag gav bort den till en vän som var ledsen när jag var liten, så den finns inte i min ägo numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback