Dag 12 - Music



"But you didn't have to cut me off
Make out like it never happened
And that we were nothing
And I don't even need your love
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
You didn't have to stoop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
I guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know
Now you're just somebody that I used to know
Now you're just somebody that I used to know"




Visste inte hur jag skulle visa all min underbara musik med en bild så bjuder på en video med en av mina absolut favoritlåtar just nu istället så att ni har någonting fint att njuta av.

Jag förstår inte hur folk överlever utan musik då det är det bästa som jag vet. Lyssnar på musik varje dag, dygnet runt. Jag skrattar till musik, gråter till musik och blir kär till musik. De flesta av mina minnen kan jag koppla ihop med i alla fall en låt. Som när jag var i Göteborg för några år sedan, när jag tänker på en låt från då jag var där tänker jag på "Tro och Tvivel" av Håkan Hellström. Så här har ni min senaste låt som jag började lyssna på när jag var i Stockholm och som därför alltid kommer påminna mig om just Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback