Uggletavla

Som jag lovade så kommer bilder på min nymålade tavla här. Bilden föreställer en uggla (hittade "mallen" på internet). Sedan tog jag en riktig gren från ett träd och la på OH:n så att ugglan har någonting att stå på, det såg så tomt ut annars. Fick dock måla om grenen lite så att den skulle passa så bra som möjligt in i bilden, men jag blev relativt nöjd med resultatet. Dock var det nog de mest okomplicerade verk som jag någonsin gjort, så det rekommenderar jag för nybörjare.

Varför jag valde att skriva "STAY STRONG" på den var nog mest därför att jag ville att det skulle stå någonting på tavlan och det känns bra att vakna upp varje dag och se dom orden, som en liten påminnelse om att jag inte är svag och skör längre. Så det var ett gode självklart val för mig kan man säga. Här har ni bilderna!

Färgen har inte riktigt torkat på bilderna, så den glänser lite mer än vad

den ska. Hoppas det duger ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback