Nytt kapitel.

Det är en hel del saker som är gode miserabla i mitt liv för tillfället som gör att jag ibland känner mig helt misslyckad. Så därför var idag det perfekta tillfället för ett nytt kapitel i mitt liv. Allt kommer självklart inte att ordna upp sig på en gång, det gör det aldrig, och trots att det har tagit ovanligt lång tid för mig att komma på fötter igen så är jag på god väg. Så det är skönt att kunna bortse från de dåliga sakerna och ändå veta att det finns saker kvar, att det finns en person som gör mig lycklig, får mig att må bra och som får mig att inse att det kommer fler, bättre dagar.

Så mina kära läsare, för er som inte har varit inne på facebook något idag (om det nu existerar en värld utan facebook) så vill jag glatt berätta för er att jag har en pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback