Lördag.

Gårdagen spenderades med att fira Anna som fyller 19 på söndag ute på hennes stuga långt ute i skogen. Det var riktigt trevligt och det var bara fina människor som var med så det blev en riktigt lyckad kväll faktiskt. Jag kom väl hem kring 2.30 skulle jag tro så då blev det nästan direkt i säng.

Och som vanligt är jag inte det minsta bakis idag, dock så funderar jag ändå på att vara nykter ikväll så att jag vet säkert att jag tar mig hem ikväll, för jag hatar att inte veta om jag tar mig, så då är det nästan inte värt att dricka tycker jag. Men vi får se, saker kan ju fortfarande ändras, klockan är ju inte allt för mycket.

Just nu Sitter jag bara framför datorn och tar det lugnt, tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från kvällen. Jag kommer även att lägga upp bilden på min tavla som jag målade igår lite senare också, så då hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback