Kan inte sova..

..kanske beror det på att jag tog en "liten" Powernap när jag kom hem från jobbet på fyra timmar. Dock med tanke på att jag bara sovit 3,5 timmar under natten så tyckte jag att jag förtjänade det.

Så nu ligger jag här igen och försöker somna, men trots att mina ögon svider och mitt huvud värker så kan jag som sagt ändå inte somna. Trodde jag hade börjat komma över mina sömnproblem men icket.

Annars har jag lite ångest eftersom det var ett helt år sedan jag tog studenten och som jag vill göra om det! Så nu känns det mest som om jag är gammal och som det är dags för mig att komma på vad jag vill göra mitt liv, dock så har jag ju iallafall de senaste månaderna framför mig planerade så det känns okej iallafall. Men nu ska jag återgå till att ligga och vrida mig fram och tillbaka i sängen! Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback