För länge sedan..

Nu var det för länge sedan jag bloggade igen. Vad som har hänt sedan sist är att jag har köpt världens finaste bil som jag är sjukt nöjd med (dock orkar jag inte visa någon bild för tillfället) och så har det nog inte hänt så mycket mer nej..
 
Dock så jobbade jag igår och ska även jobba imorgon och när jag har jobbat klart för dagen så kommer jag bege mig mot Kallax för att ta ett flyg ner till Stockholm. Det blev ännu en impulsiv resa, men det är då det blir som mest lyckat va? Nu har jag iallafall stresspackad allt jag kan tänkas behöva, dock så vet jag inte när jag kommer hem. Som det ser ut nu så kommer jag stanna i Stockholm till den 9 Juli då jag och min booooooyfriend (tröttnar aldrig på att säga det, hehe.) drar till Bryssel där vi stannar i bara några dagar, sedan blir det tillbaka till Piteå igen.
 
Så mycket händer i mitt liv just nu. Så därför ska jag sova nu så att jag är hyfsat pigg iallafall. Dock så är jag lite orolig på att huset ska klara sig själv här hemma, då mina föräldrar också är borta, men mina syskon får hålla uppe stämningen tills vidare. Sova var det ja, god natt på er!

Kommentarer
Therese säger:

Men hallå?! Tror du att det var meningen eller??? :P.

2012-06-29 | 01:04:23
Bloggadress: http://theereese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback