Bra helg!

Vilken trevlig helg jag har haft alltså! Helt underbart trevligt har det varit ska jag säga er. Igår så var jag på födelsedagsfest hos Bea som fyller år idag, så grattis på henne och på Anna som jag firade i fredags. Hur som helst så var vi hos Bea till tolv någon gång då jag och Tommy bestämde oss för att gå på 1906 där vi mötte upp några andra som varit hos Bea. Kvällen slutade med att min syster kom och hämtade mig kring 3.30 så det blev en gode sen kväll ändå, men roligt var det! Så tack alla inblandade!

Nu sitter jag i bilen på väg till Skellefteå i brist på annat att göra. Där ska vi hälsa på min moster och göra lite annat stuff. Nu ska jag fortsätta halvsova i bilen, det tar att köra tvådagars! Men här har ni lite bilder från igår, bland annat på den underbart goda maten som vi åt.


Kommentarer
william säger:

god mat:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Fairy in the woods" Modellbilder som jag har tagit:)

2012-06-03 | 13:39:52
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback