Söndag

Oj vad jag inte ångrar idag att jag var nykter igår. Men vi hade ändå en riktigt trevlig kväll då alla var glada och på bra humör.

Mamma och pappa bjöd på middag här i Svensbyn, och då kom även Sandra, Jesper, Lovis och Melker och åt också. Efter att vi ätit så spelade vi spelet "Ryktet går", som nog måste vara ett av de roligaste spelen som jag någonsin har spelat. Kring 2.00 blev huset fullt av folk så då bestämde sig jag och Anton för att dra oss mot sängen, vilket vi som sagt inte ångrar idag.

Sandra, Melker, jag och Lovis

Pappa grävde även fram en extern blixt från 90-talet som otroligt nog

passade till min kamera! På dessa två bilder ser ni skillnaden. Dock

så var den lite svår att handskas med eftersom den var så gammal,

men om man tog från långt håll så blev det faktiskt riktigt fina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback