Sammanfattning av 2011 del 3

Augusti:


Min morbror och hans tjej samt deras barn (alltså min kusin) kom på besök från Schweiz, och självklart firades det med en middag hos oss!



Jag hade en liten fest hos mig.


Självklart fortsatte vi med traditionen och hade en syskonfest med badtunnebad och hela kittet!

Anton fångade en fisk och bjöd på middag!

Kräftskiva på svärmors stuga ;)

For förbi dyklägret en snabbis där det bjöds på palt!

September:


Jag målade min första tavla till Therese och Jugge i sen bröllopspresent.

Och så lärde mig sticka mina första sockar!



Kommentarer
Anonym säger:

Linda jag tycker lilla sötnosen, ugglan som jag fick, är värd att uppmärksammas :)

2012-01-07 | 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback