Sammanfattning av 2011 del 2

Maj:


Jag provade sushi för andra gången i mitt liv och den här gången tyckte jag faktiskt att det var gott, vilket jag verkligen inte gjorde första gången jag provade. Så nu är faktiskt sushi någonting som jag är väldigt förtjust i!

Valborg firades hemma hos mig i Svensbyn med människorna som jag tycker allra bäst om! Det är dessutom alltid roligt att få ha alla på samma plats at once.

Juni:


Det största som hände under juni 2011 var självklart att jag tog studenten! Den 10 juni sprang jag ut från strömbackaskolan för sista gången.

Jag och mina syskon under studentdagen!

Min syster Sandras katt Lea fick tre små kattungar, dock så dog en av kattungarna så det blev bara två kvar som nu bor hos min andra syster Therese i Lillpite.



Midsommarafton spenderades på "svärmors" stuga som ligger på pitholmssidan ungefär.


Juli:


Melker döptes till Erik Melker Hurtig!

Spenderade x antal kvällar på trapper med underbara människor!

Blev lite kvällsdopp i havet också!


Trubaduren på trapper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback