Sammanfattning av 2011 del 1

Som jag tidigare lovade så kommer nu här den första delen av sammanfattning från mitt händelserika år 2011!

Januari:


I januari hände det inte så mycket, det enda "ovanliga" som egentligen hände var nog att jag, Anton, Eva och Robert var på piterevyn, vilket var första gången för mig.

Och så hade det ju även hunnit komma massor med snö och var HUR kallt som helst.


Februari:


Jag och Anton agerade bartenders då hans pappa hade spelning!


Blondinbella hade föreläsning på ungdomsmässan!

Mars:



Jennie och hennes kompis Linn kom på besök från Göteborg, så då passade vi självklart på att ha lite halvt släktfest!

Jag och Anton träffade även på några nya vänner när vi var ute och körde skoter!

Någonting mer som hände den första mars var att jag och Anton firade våran första årsdag! Och snart är vi uppe på två år, tänkt vad tiden går! Och ändå känns det som om vi har varit tillsammans i tio år!


April:


Under April blev jag faster åt världens finaste Melker. Tänk att han snart är ett år gammal!



Annars hände det inte så mycket mer av värde, jag och Anton for ut en sväng till Källbomark där dom har stuga och solbadade lite i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback