Ny älskling

Okej, nu sitter jag och pussar på min nya älskling. Jag vet att det gick fort men vad ska man göra när man är kär?

Det är nämligen så att jag äntligen har köpt mig ett eget äpple efter att ha velat ha ett i ett hela år, och äntligen kan jag pussa på den!


Idag har varit en sådan där bra dag, en sådan där bra dag som inte brukar existera så ofta längre, men dock så är jag trött, så trött. Men i natt får jag sova, det vet jag!

Dagen har gått ut på att stiga upp tidigt efter alldeles för lite sömn för att fara till vårdcentralen, köpt en iphone och fikat med fina människor! Sen så blev det jobb i några timmar och nu ligger jag här och har ont i benen (?).

Latte på stan! (Som inte var min, utan den var faktiskt Felix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback